Vraag & Antwoord

Ondanks dat we hebben geprobeerd onze website zo duidelijk mogelijk te maken, kan het natuurlijk zo zijn dat je nog vragen hebt. Hieronder vind je een overzicht van de meest gestelde vragen. Staat je vraag er niet tussen, dan kan je natuurlijk altijd contact met ons opnemen. Laat een bericht achter in onze chat (rechtsonderin) of gebruik de contactpagina.

Algemene Bedrijfsinformatie

Polarizedzonnebrillen.nl is een concept van Bakker's Handelsonderneming. Het hoofdkantoor van Bakker's Handelsonderneming is gevestigd in Amersfoort. Ons KVK-nummer is: 70669732 en ons BTW-nummer is: NL.1727.10.81.9B01. Ons mailadres is service@polarizedzonnebrillen.nl

Mocht je contact met ons willen opnemen, dan kan dat op verschillende manieren:
-    Via ons mailadres service@polarizedzonnebrillen.nl;
-    Gebruik onze chat (rechtsonderaan deze pagina);
-    Middels ons contactformulier;
We zullen je vraag dan zo spoedig mogelijk in behandeling nemen en beantwoorden.

Polarized Zonnebrillen

Bij iedere zonnebril ontvang je een hoesje en een poetsdoekje.
Bij de zonnebrillen van Avanglion ontvang je altijd een zonnebrillenkoker met een poetsdoekje.


Bestellen & betalen

Ja, de prijzen op de website zijn inclusief 21% BTW

We werken samen met een erkende betaalprovider. Hierdoor kun je de volgende betaalmethodes veilig gebruiken:

- iDeal
- PayPal
- Bancontact/Mister Cash
- Credit Card
- Vooraf overmaken

Ons IBAN Bankrekening nummer is: NL92ABNA0811429997 t.a.v. Bakker's Handelsonderneming. Onze BIC code is ABNANL2A. Vergeet het ordernummer niet te vermelden.

De levertijd is gemiddeld 1 tot 2 werkdagen vanaf het moment dat de betaling ontvangen is. We controleren (bank)betalingen dagelijks. Betalingen tussen verschillende banken en vanuit België kunnen een dag langer onderweg zijn.

Je ontvangt je bestelling binnen 1-2 werkdagen. Hierbij zijn wij natuurlijk altijd afhankelijk van de dienstverlening van PostNL. Als jouw bestelling is aangeboden bij PostNL ontvang je een mail met een track & trace code. Dan kun je je pakket volgen en weet je wanneer je het ontvangt.

We versturen een bevestiging van de bestelling nadat deze volledig geplaatst is. Mocht je geen bevestigingsmail ontvangen hebben dan kan het zijn dat deze in je spambox terecht is gekomen. Mocht je ook hier geen mail ontvangen hebben, neem dan contact met ons op via service@polarizedzonnebrillen.nl of via het contactformulier. Vermeld in ieder geval je naam en het afleveradres.

Inpakken & verzenden

We verzenden alle bestellingen via PostNL. Als je bestelling bij PostNL is aangeboden ontvang je van ons een track & trace code. We kennen een aantal verzendmethoden:

-    Bestellingen met minimaal één zonnebril van het merk Avanglion. Altijd via pakketpost met track & trace code.
-    Meer dan 5 zonnebrillen. Altijd via pakketpost met een track & trace code
-    Tot 5 zonnebrillen verzenden we (mits het formaat van de bril het toelaat) via een brievenbuspakket met track & trace code. Dan hoef je niet thuis te zijn om       je bestelling in ontvangst te nemen. Mocht je een bril bestellen die niet in een brievenbuspakket past, dan verzenden we met pakketpost. Als een zonnebril       niet in een brievenbuspakket past, staat dit aangegeven op de productpagina van de zonnebril.


Na de ontvangst van de betaling ontvang je de zonnebril binnen 1-2 werkdagen.

We verzenden alle bestellingen via PostNL. Als je bestelling bij PostNL is aangeboden ontvang je van ons via de mail een track & trace code. We kennen een aantal verzendmethoden:

-    Bestellingen met minimaal één zonnebril van het merk Avanglion. Altijd via pakketpost met track & trace code.
-    Meer dan 5 zonnebrillen. Altijd via pakketpost met een track & trace code
-    Tot 5 zonnebrillen verzenden we (mits het formaat van de bril het toelaat) via een brievenbuspakket met track & trace code. Dan hoef je niet thuis te zijn om je bestelling in ontvangst te nemen.

Of je verzendkosten betaalt is afhankelijk van je aankoopbedrag. Vanaf €50,- is de verzending gratis. Is je aankoopbedrag lager dan €50,- dan betaal je €3,95 verzendkosten. Deze kosten worden automatisch verrekend.

Natuurlijk kan je een ander afleveradres kiezen. Je kunt het afleveradres invoeren tijdens het afrekenen.

De track & trace code wordt naar je toe gemaild op het moment dat je bestelling bij PostNL is aangeboden. Doorgaans gebeurt dit op de (werk)dag van de bestelling. Mocht je geen track & trace mail ontvangen hebben, neem dan contact met ons op en vermeld in ieder geval je naam en ordernummer. Je kunt mailen naar: service@polarizedzonnebrillen.nl

Je kan je bestelling kosteloos annuleren zolang deze niet verzonden is. We storten dan het volledige aankoopbedrag terug op je bankrekening. Mocht de bestelling al verzonden zijn dan kun je het pakket weigeren of retourneren. Je kunt de bestelling in dit geval met vermelding van het ordernummer, contactgegevens en bankrekeningnummer retourneren naar:

Polarizedzonnebrillen.nl
Oostzee 18
3825WE Amersfoort

Na het in goede staat ontvangen van de bestelling zullen we het aankoopbedrag (excl. verzendkosten) zo spoedig mogelijk naar je overmaken. De kosten voor het terugsturen van het pakket zijn voor eigen rekening.


Natuurlijk kun je een (deel van een) bestelling retour sturen. Bij ons heb je vanaf het ontvangen van de bril 100 dagen de tijd om te beslissen of je je bestelling daadwerkelijk wilt houden. Mocht je besluiten dat je (een deel van) je bestelling wilt retourneren dan kan dat als:

-    De zonnebril(len) en hoes(jes) in nieuwstaat verkeren en als eventuele stickers, kaartjes of andere attachements die aan/bij de zonnebril(len) zitten niet     verwijderd zijn
-    De zonnebrillen niet gebruikt zijn

De bestelling kan samen met een retourformulier gestuurd worden naar:

Polarizedzonnebrillen.nl
Oostzee 18
3825WE Amersfoort

Na het in goede staat ontvangen van het pakket zullen we het aankoopbedrag (excl. verzendkosten bij het deels terugsturen van een bestelling) zo spoedig mogelijk, maar altijd binnen 14 dagen naar je overmaken. De kosten voor het retour sturen zijn voor eigen rekening.


Ontvangen & genieten

We ontvangen natuurlijk altijd graag je feedback. Ook als deze iets minder positief mocht zijn. Hiervoor kan je altijd contact met ons opnemen via mail (service@polarizedzonnebrillen.nl), chat of via het contactformulier.

Ondanks dat we je bestelling met uiterste zorg inpakken, kan het voorkomen dat een zonnebril in de post kapot gaat. Mocht dit het geval zijn, dan vragen we je dit direct (minimaal uiterlijk  binnen 14 dagen na ontvangst) bij ons te melden middels mail (service@polarizedzonnebrillen.nl).
Graag ontvangen we een ordernummer en duidelijke foto’s van de schade, zodat we deze kunnen beoordelen. Buiten de termijn van 14 dagen vervalt het recht op retour voor de kapot geleverde zonnebril(len). Controleer je bestelling dus meteen bij de ontvangst!

Valt de bril niet in de smaak omdat het bijvoorbeeld een cadeau is? Je kan de bril altijd binnen 100 dagen (indien in nieuwstaat verkerend) terugsturen. Je ontvangt dan je gehele aankoopbedrag terug.

We geven geen garantie op krassen, verbuigingen of andere schade die door verkeerd gebruik of onzorgvuldige verzorging kan zijn ontstaan. Mocht je ondanks zorgvuldig gebruik andere dan gebruiksschade ondervinden, neem dan contact met ons op. Vermeld altijd je naam en ordernummer.


Resellers

Neem voor de voorwaarden voor het resellen van zonnebrillen contact met ons op via service@polarizedzonnebrillen.nl.

Follow us on Instagram
Je kiest voor ons omdat...
Gratis verzending
Gratis verzending vanaf € 50,-
Anders € 3,95
Track & Trace
Altijd Track & Trace bij je pakket
Verzending via PostNL
Snelle levering
Op werkdagen voor 16:00u besteld, vandaag verzonden
Niet goed, geld terug
14 dagen niet goed geld terug garantie