Garantie & Retourneren

Ruilen & retourneren
Is de zonnebril beschadigd bij aankomst? Vervelend! Dit kan helaas gebeuren maar moet natuurlijk snel opgelost worden! Stuur binnen uiterlijk 14 dagen een foto naar service@polarizedzonnebrillen.nl met een foto van het defect. Na beoordeling van de foto zorgen wij voor een gepaste oplossing.

Natuurlijk kan het ook voorkomen dat je aankoop niet aan je verwachtingen voldoet of dat je toch liever een andere zonnebril wilt hebben. Bij ons kan je een zonnebril binnen 14 dagen na ontvangst ruilen of retourneren. Hieraan zijn natuurlijk een aantal voorwaarden verbonden.

-    De zonnebril(len) zijn niet gebruikt
-    De zonnebril(len) en hoesje(s) verkeren in nieuwstaat. Ook zijn bijgeleverde attachements zoals stickers en kaartjes niet van de zonnebril(len) afgehaald.

Het retourformulier, ddat je via de button onder deze tekst kan downloaden, dient volledig ingevuld met de geretourneerde zonnebrillen meegezonden te worden. Op deze manier weten wij o.a. bij welke order de retour hoort en naar welk bankrekeningnummer we het aankoopbedrag (excl. verzendkosten) over moeten maken. Op het retourformulier vind je ook het retouradres. De verzendkosten voor het retourneren van zonnebrillen zijn voor eigen rekening.

Mocht je een zonnebril willen ruilen, neem dan van tevoren via service@polarizedzonnebrillen.nl contact met ons op, zodat we de zonnebril voor je kunnen reserveren.

Na ontvangst van de zonnebril(len) zullen wij het aankoopbedrag (excl. verzendkosten) zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen, naar het door jou opgegeven rekeningnummer overmaken.


Garantie
Ondanks dat we je bestelling met uiterste zorg inpakken, kan het voorkomen dat een zonnebril in de post kapot gaat. Mocht dit het geval zijn, dan vragen we je dit binnen 14 dagen na ontvangst bij ons te melden middels mail (service@polarizedzonnebrillen.nl). Graag ontvangen we een ordernummer en duidelijke foto’s van de schade, zodat we deze kunnen beoordelen. Aan de hand van de foto’s zorgen wij voor een gepaste oplossing. Buiten de termijn van 14 dagen vervalt het recht op retour voor de kapot geleverde zonnebril(len). Controleer je bestelling dus meteen bij de ontvangst! Laat eventuele attachments zoals stickers en kaartjes aan de zonnebril zitten.

We geven geen garantie op krassen, verbuigingen of andere schade die door verkeerd gebruik of onzorgvuldige verzorging kan zijn ontstaan. Mocht je ondanks zorgvuldig gebruik andere dan gebruiksschade ondervinden, neem dan contact met ons op. Vermeld altijd je naam en ordernummer.


Download retourformulier

Follow us on Instagram
Je kiest voor ons omdat...
Gratis verzending
Gratis verzending vanaf € 50,-
Anders € 3,95
Track & Trace
Altijd Track & Trace bij je pakket
Verzending via PostNL
Snelle levering
Op werkdagen voor 16:00u besteld, vandaag verzonden
Niet goed, geld terug
14 dagen niet goed geld terug garantie